wish

2011-03-14//14:29:58 Tankar
Önskar mest av allt just nu att jag kunde få sluta vara så schizo och bestämma mig för vad jag vill. Jag är så jävla trött på att vela runt och se hundra olika alternativ men inget som passar, för det är inget som täcker allt. Dom senaste dagarna har jag och Louise drömt om, pratat om och skakat hand på att i höst, i höst ska vi fly den svenska vintern och dra till Australien, och så lite Nya Zeeland och Thailand såklart när man ändå är i trakterna. Därefter ska vi till Berlin och jobba och få lite användning av den här jävla tyskan eftersom vi nu ändå försöker lära oss den. Och det har känts så fantastiskt bra för jag vill faktisikt inte åka hem på ett tag, Uppsala var och är ett jävla hamsterhjul. Och det kändes så skönt att ha något typ bestämt och ha en plan för höst.
Men
så idag så kikade jag på lite bilder på den där älskade fyrbenta springaren som var min men som inte är min längre och fan så började jag gråta för jag saknar det så himla mycket. Det gör mig så arg. Jag skulle ju lägga det åt sidan, ta det sen, när jag har tid. Jag skulle ju klara mig ändå och komma underfund med hur mycket annat kul man kan göra här i världen. Men om man är hungrig så äter man, så om man saknar hästarna borde man kanske köpa en häst helt enkelt?

Och så är jag helt förvirrad igen. Fan. Varför är gräset alltid grönare på andra sidan?
Lite av det bästa som finns. Men förväntar mig inte att någon ska fatta.

Postat av: Ma

Det finns i alla fall en som fattar!!! Just det - din stallmamma. Ta du en liten tur till Down under o köp sen en alldeles egen kuse. Kan din syster så kan du. Absolut. Massor med pussar

2011-03-14 @ 23:04:44
Postat av: Astrid

Oh jag förstår så väl. Visst är det skillnad på egen och medryttarpålle men fasen vad man har hästabstinens ibland! Hästinens även kallat på astrid-språk.

2011-03-24 @ 16:56:51

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.