Melodifestivalen

2011-05-15//16:28:06 Personligt
Gårdagkvällen spenderades på en pub viftandes med svenska flaggor. Det är trevlans att få vara lite patriotisk ibland och dom andra tyckte nog att vi var rätt dryga som jublade högt varje gång Saade fick poäng, men vad bryr man sig om det. Bidraget som slutligen vann orkar jag inte kommentera även om man kan diskutera det svenska också... Det finaste var dock att klippen innan bidragen visade Köln innan Sverige. Ett litet tecken sådär, vi blev lite tårögda. Jag kommer sakna den här staden :/
Måste iofs påpeka att jag tycker att klippen i övrigt var rätt dåliga, framställde verkligen tyskland... grått. Passar dock idag för det regnar här. Trevligare hade vi dock i fredags då vår lilla grupp åkte mot Bonn o promenerade uppför berget Drachenfels. Hur fin utsikt som helst, kunde se hela Bonn och kunde till och med skymta Köln i horisonten. Kikade även in i det här fina slottet, Schloss Drachenburg.
Tycker dom borde visat det på TVn igår istället.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.