Underbara Clara

2011-05-23//01:23:15 Personligt
Clara ville att jag skulle skriva ett inlägg om henne o eftersom jag är ungefär den bästa vän man kan tänka sig så here we go. Har inget speciellt tema, men tänkte helt enkelt dela med mig av vad jag uppskattar med denna tös.

1. Clara har det rödaste håret jag vet. I min egna värld o ibland om hon nämns i min dagbok kallar jag henne för ariel men det är hon intet ont vetande om. Glad för det är hon nog.

2. Clara är, precis som jag medveten om hur man bäst sätter guldkant på vardagen. Det vill säga med pesto ♥.

3. Claras mamma helena är fantastisk. Punkt.

4. Clara har fantastisk humor. Saker Clara tycker är kul:
Okej lite tveksam där.

5. Clara kommer bli känd och kan ta med mig in backstage på coola spelningar o vipefterfester o sånt där.
(Här tänkte jag lägga ut en bild på när clara skriver autograf eller en fin jag har med en överlycklig alva o backstagepass (backstage med hoffmaestro, vi hade all anledning) men jag orkar inte hämta min hårddisk tyvärr som ligger på andra sidan rummet. Så ni får föreställa er själva hur det skulle se ut.)

6. Hon gör bra musik o varje gång jag är på hennes spelning får jag rysningar och känner mig som en stolt mamma. Även fast det egentligen är hon som är hönsmamman.


Kommer inte på något mer. Men well du är ju snäll också o så. O okej du är rolig på riktigt, även fast man undrar ibland. O snart så kommer jag hem o terroriserar dig, 12 dagar typ. :)

Postat av: Clara

JAG VILL ATT DU SKA KOMMA HEM NYSS! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-24 @ 07:55:31
Postat av: Louise

Alltså Gud, jag och Emilia vill ha var sin lika fin beskrivning. Typ nu.

2011-05-28 @ 00:45:23 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.