1

2011-11-01//19:05:57 Personligt
imorgon. hur gick tiden så fort? jag mår lite dåligt, kommer troligtvis inte kunna sova inatt nej. som kaka på tårtan så mår jag dåligt över en annan grej också, men jag ska inte tänka på det. jag ska ha så jävla kul och inte tänka bakåt. (upd: det löste sig, så nu är jag bara nervös. gällde bara att komma över min tjurskallighet.)

tänkte också att det var dax också att släppa adressen till vår fantastiska resblogg, som ni har väntat! viharenblogg.webblogg.se heter den! där kommer ni kunna följa oss, är i alla fall tanken. kommer dock säkert uppdatera denna blogg någon gång också, ni får se.

ps. stort grattis också till fina storasyster erika som fyller 22 idag.

erika jag vet inte om du läser det här, för du är så anti alla bloggar. men för er andra i så fall, erika är den person som får fram min knäppaste sida. vet inte varför men vi går igång på samma saker... jag tror det här inlägget säger det mesta. hur som helst är det ett väldigt bra betyg. du är himla rolig, synd att du har ett liv och inte hänger så ofta med din lille syster. jag kommer sakna dig. ds.

Postat av: Martina

Yee jag blev den första "följaren" av den nya bloggen! Ha det så himla kul nu och hälsa Australien från mig! :D

2011-11-01 @ 21:49:45 URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

Ha så JÄVLA kul under dina äventyr nu!! :D Jag är inte alls sur över att när jag kommer hem är du inte där nej nej

2011-11-02 @ 03:34:46
Postat av: E

Du är bra du. Vilket fint inlägg. Blev lite rörd.



Och btw, jag läser visst bloggar ibland, bra bloggar. Men det ska vi inte ta här och nu. Sen kanske. Kan erkänna att jag inte varit inne här på ett tag. Mamma påminde mig.. Och jag kommer vara här oftare. Och där, på er nya.



Jag är så otroligt avundsjuk på att ni har åkt nu. Fan vad bra ni kommer ha det. Hälsa Aussie, jag saknar det.



Kommer sakna dig också. Hör av dig snart.

Puss o kram

2011-11-02 @ 22:38:34

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.