11

2011-10-22//15:05:40 Personligt
Städar mitt rum och funderar över hurvida hjärta eller hjärna ska få bestämma kvällens aktiviteter, det vill säga: Ut och svänga sina lurviga på V-dala vs. Ligga hemma och kurera mig från förkylningen.

Fast äsch då. Det är min näst sista helg i Uppis, så jag kan helt enkelt inte vara för sjuk. Det skulle krävas en influensa eller något i såna fall.
Fan att systemet stängde för 5 minuter sen.
Förresten: Milou är här!!♥

Postat av: Louise

Åh Milou! Och: Åh Emma, såklart!

2011-10-22 @ 16:48:15 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.