imorgon

2011-09-29//22:31:56 Personligt
blir det kalas! då ska vi fira att jag och sara fyller 20, och det gör man ju bara en gång här i livet så vi kommer slå på stort :D egentligen fyller vi 6e oktober men vi tar ut det lite i förskott helt enkelt. 24 fina pers kommer befinna sig här i huset och fira med oss så det blir nog inte så mycket tid för bloggen. Och sen på söndag drar jag och louise till berlin! en fin period av livet helt enkelt. Puss, önska oss lycka till med allt!

Postat av: Louise

Lycka till!

2011-09-30 @ 14:02:25 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.