Jag har bästa jobbet

2011-09-08//23:30:47 Personligt
Jag klagar ju bara i denna blogg så jag fortsätter med det. Idag öste regnet hela dagen och dagen till ära så ville dom att jag skulle jobba. Såklart säger jag, men ångrar mig ganska mycket när det börjar regna igenom regnjackan och skorna plaskar. Men jaja, vad gör man inte för lite pengar. Men jag håller tummarna för bättre prognos imorgon.

bild: jag
Här kommer min mästerliga recension av gårdagens film: Den var bra, passade min och Alvas sinnesstämning perfekt. Lite seg i slutet tyckte jag men ändå väldigt fin. En svag 4 av fem möjliga kanske.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.