räddare

2011-09-07//16:02:19 Personligt
Tur att bästa Lousie också kommer till undsättning när livet står lite stilla. Den tänkta Göteborgs-trippen byttes plötsligt ut mot en comeback till favoritlandet, om än fel stad. Så den 2-5 oktober är Berlin bokat! Vi flyger med Norweigan och det är typ billigare än vad tåget till Göteborg hade kostat. Sjuk värld. Men jag klagar inte, jag är så himla pepp!
Upd 1839: Denna kväll får räddas av min mesta partner in crime Vita Skuggan (vi hade förresten 10-årsjubileum för någon vecka sen, grattis till oss!) Vi ska på bio o se Submarine. Köpte biljetter för en halvtimme sedan, och läget just nu ser ut som så att vi blir ensamma i salongen. Hehhehehe.
Återkommer med en mästerlig recension.

Postat av: Louise

Louise - din räddare i nöden

2011-09-07 @ 17:56:26 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.