tråk

2011-09-06//12:12:00 Personligt
jag har så jävla tråkigt. alla dom här dagarna är så jävla värdelösa, vill bara få tiden att gå. kan ingen underhålla och stimulera mig och se till att något nytt händer tack på förhand?
update: tur att bästa syster sara (supersilvriga cpsara!) alltid ställer upp när det krisar.

Postat av: Louise

Ehhh know the feelin.

2011-09-06 @ 19:24:26 URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

eeeeh det är ju du som är cp..

2011-09-08 @ 14:13:16
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

Supersilvriga cp-emma? klingar ju lika dåligt som supercp silversara. o förresten, sluta kommentera anonymt, jag trodde nästan jag fått min första hat-kommentar.

2011-09-08 @ 21:11:13 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.