uppdaterat

2011-09-04//00:35:59 Personligt
I helgen har jag suttit o redigerat bilder för att få upp alla mina favoriter från förr på min flickr. Kan väl säga att jag inte kommit längre än till oktober 2008. Men för er som är intresserade finns iaf ett gäng nya bilder, och mer kommer komma! Så kika in tycker jag :)

Det är kul att kolla på gamla bilder, väcker så himla mycket minnen. Är dock överlägset mest bilder på hundarna och hästarna. Haha kommer ihåg att Uzack alltid tyckte jag var så dryg när jag tvingade honom posera framför kameran. Det värker lite i hjärtat att se alla miljoner bilder på gänget, när den enda som är kvar är Milou. Känns så himla längesen, vilket det iofs var, om en vecka är det 2 år sedan finaste Galliano såldes :/

bilder:jag, 1: uzack/milou, 2: galliano/lord, 3: milou 4: grey
Det jag ville säga egentligen med det här är att det är kul att kolla om bilderna blivit bättre sen jag började fotografera, fast det är iofs lite tveksamt. 2009 köpte jag dock mitt första ordentliga objektiv med bra linser, och där ser man väl en skillnad i kvalitén. I överlag är mina bilder grymt brusiga, men det är min kameras fel. När jag kommer hem från Aussie ska jag dock köpa en ny eftersom den jag suktat efter i 2 år snart äntligen kommer i oktober! :D:D:D En Sony a77 ska det bli och jag vill ha den nuuu egentligen men det får vänta.

Det här blev ett väldigt svamligt inlägg, jag ber om ursäkt för det. Nästa gång ska jag skärpa till mig.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.