Stockholm’s cold, but I’ve been told I was born to endure this kind of weather

2012-04-15//23:34:14 Fotografier

Har inget speciellt att blogga om så satte ihop lite vårbilder. Antar att ni sett dem förut men jag hade dem på datorn så jaja. Borde bli några nya så fort det blir grönt ute, är hemskt sugen på att åla runt på marken med nya kameran och se vad det blir.
Preklin var kul och idag har jag hjälpt till på hästtävling, är så tävlingssugen så jag dör. Imorgon ska jag ut och rida på Iza! och leta dressyrtävlingar hehehe.

Postat av: Erika

Fina bilder Pemme!! Tänkte mest slänga in en kommentar eftersom du efterlyste sånna..! ;)

2012-04-16 @ 19:04:38
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

Du är en bra syster du!

2012-04-17 @ 01:29:21 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.