bryggan

2012-08-07//20:25:12 Personligt
Nu ska jag ut och svira mina lurviga på Bryggan. Blir fjärde dagen av fem med alkohol, väldigt illa och en siffra som jag inte är särskilt stolt över men vad gör man inte för PÅ SÖNDAG FLYTTAR JAG TILL LINKÖPING!!!!!!!!!!!!!!!
Japp, jag kom alltså in på Civilingenjörsprogrammet, precis som jag ville. Så nu, efter 300 sommarnätter på Snerkes bästa klubb har jag kommit fram till den sista på väldigt länge. Sista utgången med bästa Alva, sista utgången i Uppsala. Det känns sjuuuuukt. Och sorgligt. Tur att jag ska jobba imorgon och måste ta det ganska lugnt, annars hade jag nog kunnat garantera att jag och Alva skulle storgråtit inatt.

Postat av: Louise

Finis! Lovar att du kommer gå ut i Uppsala fler gånger i livet :) Och du! Nu när du flyttar till Linköping så kommer jag gärna och dansar någon tisdag! <3

2012-08-17 @ 13:26:01 URL: http://louisekarin.blogg.se
Postat av: Louise

Fast det ville jag ju när du bor i Uppsala också faktiskt, det är bara lite längre bort. Ah du fattar.

2012-08-17 @ 13:26:35 URL: http://louisekarin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.