elbil

2012-07-02//17:09:46 Personligt
Jag fick köra elbil idag. Det tyckte jag var kul. Det finns någon slags fordonshirarki på posten (i alla fall känns det som det) eftersom alla som jobbar där ordinarie kör bilarna medan vikarierna brukar få ta de jobbiga turerna med cykel och typ femhundra trappor. Nu brukar jag dock få köra moppe men det är ändå kul att göra nya saker eller som min chef gärna uttrycker det när jag ska få gå en ny runda, få "åka ut på nya äventyr". Sen fick jag visserligen springa en sextio trappor ändå men det är inte så jobbigt längre.
 
Peace and Love var jättenice för övrigt! Hängde med min syrra plus hennes vänner plus deras kompisar så vi var ett camp på 18 pers och alla var snälla och sköna. Hängde nästan bara i campet så blev inte så påverkad av att snittåldern på festivalen är 17 år och sen gick jag på massa bra konserter såklart. Nu kommer jag jobba ändå till skolan börjar. Tjoho. Hoppas jag får köra mer elbil.
 
 

Postat av: Louise

Heja heja, Emma klättrar i Posten-hirarkin!
Vill gärna se massa bilder från P&L :) Puss!

2012-07-03 @ 11:53:04 URL: http://louisekarin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.