festivalförberedelser

2012-06-25//19:19:24 Personligt
Idag har jag och min kära storasyster sprungit runt på diverse leksaksaffärer och letat efter en skelettdräkt. Ingen lycka där tyvärr, jag får vara skelettdräktslös på peace and love men istället kom jag hem med världens finaste (okej det är väldigt diskuterbart men den är himla festlig iaf) campingstol. Jag, denna fula stol + öl känns absolut som en vinnande kombination. Utöver det blev det lite diverse nödvändigheter som handsprit, silvertejp och piratflagga. Det här kommer bli kul!
 

Postat av: sara

åå jag vill också följa med..

2012-06-25 @ 23:43:54
Postat av: Pe

PARTYSTOLEN!!

2012-07-05 @ 23:28:54

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.