lördag

2012-05-12//21:41:01 Personligt
Idag vaknade jag upp (något törstig) i Alvas crib. Vi intog en stadig frukost bestående av melon, halloumi och päronpaj, gött var det, innan det var dags att ta tag i dagen. Schemat för mig idag har bara bestått av häst, först köra ut till stall 1 och rida o fixa Iza, och efter det köra till stall 2 och rida o fixa Bellis. Det blev dressyrpass med båda och de var så himla fina idag båda två, älskade skrällehästar. Var hemma strax innan halv åtta och har nu ätit middag och latar mig framför tvn med datorn i knät. Helt okej lördag!
Imorgon ska jag kika på hästtävling hela dagen i Tierp. Yes jag är en hästnörd för tillfället, ni får stå ut.

Postat av: ELLINORAK

åh vad härligt med hästar och stall, saknar det så otroligt mkt :(

2012-05-14 @ 15:27:49 URL: http://ELLINORAK.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.