måndag

2011-08-29//21:30:15 Personligt
bild: jag, lite otydlig men det är iaf bakdelen av en spindel.

Ny vecka. Vet inte om jag kommer få jobba något alls så det känns som om det enda jag sysselsätter mig med för tillfället är att cykla fram o tillbaka till stan för en kaffe, samt rida. Tur att hästar finns, hästar är helt klart de bästa djuren, bästa tidsfördrivet samt finaste kompisar som finns. :')
Helgen var mysig, i fredags dansade jag till rysk folkmusik på kalmars nation, och i söndags var det lunch och kaffe med julia samt dressyrtrim på stubben med Iza. Lördagen sov jag bort. Och just det, jag red. Galopp i skogen på Bella. Men jag antar att det inte förvånade någon speciellt mycket.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.