holländsk?

2011-02-05//14:24:51 Personligt
Igår inleddes kvällen med lite häng på Kölns Universitet där vi drack Glüwein med några tyskar som var intresserade av Sverige. Dom var rätt nördiga och det var lite smått konstigt, men lite kul också. Därefter tog vi spårvagnen o hamnade ute på en klubb i en gammal nedlagt lagerlokal, den var sjukt cool.
Det konstiga var att det var fyra tyskar som frågade mig om jag var holländsk/pratade holländska.

(lånad bild.)
Holländsk, jag? Jag tror det är min längd, holländarna är ju de längsta i Europa. Ganska snygga har jag för mig att dom är också. :)^

Nu ska jag stiga upp ur sängen.

Postat av: mamma o mormor

Hej

Var är du??? Jag har faktiskt skickat ett sms men det har inte kommit fram. Har du tappat mobilen? Nu har vi ätit middag o mormor har varit här. Sara ska skjutsa hem henne när hon åker till Clara.

Fina bilder, kul att se var du befinner dig. Har du överlevt fredagkvällen?

Pussar o kramar från oss

2011-02-05 @ 19:19:00
Postat av: Clark

Jag har ett minne (och ett filmklipp) av att vi (speciellt du) faktiskt diskuterar de holländska kvinnornas snygghet. Jag har för mig att vi kom fram till att den inte var så prominent.

2011-02-15 @ 18:12:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.