husmorsdag

2011-02-17//23:24:12 Personligt
Idag har jag o Emilia varit husmoriga. Först så dammsög vi och moppade golvet på vårt lilla rum. Därefter så tvättade vi kläder, tack vare instruktioner vi hittat på flashback (dela upp färgad och vit tvätt, tvätta på 40 grader-klart.) så blev det bra. Jag har också hunnit sy på några tappade knappar på min kappa tack vare att jag fick låna nål och tråd av snälla Martina. Pyssligt värre.
Kvällen har avrundats med pasta & pesto, Belle & Sebastian och vatten & pulvercappuccino. Och så lite glosor.
Torkning av tvätt vid vårt lite smått pimpade handfat.

<3

En fin kopp jag typ hittade när vi var på universitetet för ett tag sen.

Postat av: sis

typ hittade, typ tjyvade...?;) puss

2011-02-18 @ 21:22:09
Postat av: Alva

Emma, du är en sann kleptoman!

2011-02-18 @ 23:34:23

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.