Onsdag

2011-02-02//16:28:55 Personligt
Utflykten igår till IKEA var faktiskt kul, jag o Emilia hoppade lite tveksamma på S-bahn och hamnade i princip ute i ingenstans, med undantag för att det fanns ett IKEA. Lite välbehövliga saker fick vid med hem också.
Idag hade vi första föreläsningen samt en introduktionssamling, fick massa kul tips om Köln. Ikväll blir det middag ute o några Kölsch.

Emilias och mitt crib.


Utsikt över kyrkan från vårt fönster (ja den renoveras...) Fick passa på att ta kort när det var sol...

Postat av: sis'

mermermermermermermermermer.... :)



försökte för i övrigt tvinga erika in i våra nattmat-och-deeptalk-rutiner igårnatt. gick väl sådär. djupare än ämnet "apelsinskal" kom vi aldrig... suck. usch va länge du ska va borta:'(

PUSS

2011-02-03 @ 00:59:35
Postat av: Emma

Sara: hon kommer nog in i det snart, det är världens bästa tradition.annars tar vi det på skype snart? Puss

2011-02-03 @ 13:02:24 URL: http://theopposites.blogg.se/
Postat av: Clark

Kan inte du ta reda på lite mer om kyrkan, typ vad heter den, när är den byggd? Jag skulle personligen gissa på höggotik (1200) men jag är ju ingen expert.

2011-02-15 @ 18:20:10

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.