Bara

2011-09-22//18:44:04 Personligt
Har inte bloggat för det händer inget kul, har jobbat lite bara. Men det får vara så, jag står ut. För nästa vecka ska jag och Sara ha 20-årsfest, och sen drar jag o Louise till Berlin. Sen fyller jag år på riktigt och sen, sen är det inte långt kvar innan jag får åka härifrån ordentligt liksom. 6 veckor. 6 veckor bara. Och nog för att jag kommer sakna er som är kvar här hemma men det känns verkligen inte alls dåligt att räkna ner och veta att det kommer gå mycket snabbare än jag tror.

Förra sommaren när jag, Vita Skuggan, Ariel och Asfight var nere i Berlin på tågluffen. Tågluffen var fest. Med mina festliga kompanjoner kunde det väl inte blivit så mycket annat.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.