rakt in i evigheten

2012-07-17//00:01:55 Personligt
kan inte fatta att det bara är måndag och en hel vecka kvar till nästa helg. lyssnar på kent och är emo, som man sig bör när man lyssnar på kent. har lite ångest för något jag inte vet och känner mig omotiverad för allt. pepp tjej. emilia ringde dock när jag jobbade och fick mig på andra tankar och louise var snäll och ställde upp på en lång fika, vänner är bra att ha. imorgon ska jag försöka shoppa bort mina bekymmer och på onsdag får älsklingsbellla ta hand om mig. bra överlevnadsplan.
kanske lite för deppigt för att ha i denna blogg. men whatever. allt är ju inte glass och ballonger jämt.
kikade på lägenheter förresten i linköping, det är kul. hittade en fin med en hel tegelvägg i köket. inte för jag kommer köpa något men ändå.
nu ska jag sova pusshej

Postat av: Ma

Lilla älsklingen det kommer att bli bra med både Linköping o Uppsala. Promise! Puss puss puss

Svar: du är bäst! puss
theopposites.blogg.se

2012-07-17 @ 21:31:21
Postat av: Louise

All kärlek till dig! Om livet är för deppigt finns alltid Jkpg som en fristad (också när livet inte är deppigt, men ehh det fattade du nog! Du är alltid välkommen!) <3

Svar: <3
theopposites.blogg.se

2012-07-19 @ 14:41:44 URL: http://louisekarin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.