reserv

2012-07-13//15:18:56 Personligt
som alla mina läsare redan vet, så kom jag inte in i Linköping. Jag är på reservplats nummer åtta, 53 intagna, så det finns lite hopp. Bara att börja räkna ner till 6e augusti helt enkelt.
(Men jag är inte ledsen:) utan varit beredd på att jag kanske inte skulle komma in sedan jag såg siffrorna på hur många som sökt. Jag blev ju antagen förra året så det känns mest irriterande att jag så lättvindigt tackade nej då och åkte ut och reste istället. Ett val som jag skulle göra om flera gånger om dock! Men ändå lite surt.)
Annars så blev jag antagen i Uppsala på STS. Så i värsta fall blir jag kvar, det är inte heller jättehemskt antar jag. Måste bara ställa mig in på det.

Nu åker jag och Erika till Dalarna över helgen. Pusshej!

Postat av: Louise

Eller så bor vi i Berlin någon månad, åker till Vietnam en månad och jobbar lite och tjänar CASH och börjar plugga till våren <3 Vi sitter i samma båt liksom (fast jag är 13:e reserv på FYRA platser i Linköping...) Puss!

Svar: Fan vad sugen jag blev att resa nu.. Skulle inte banga om det inte vore för att min utbildning bara börjar på höstterminerna.. sabbatsår?
theopposites.blogg.se

2012-07-13 @ 17:17:35 URL: http://louisekarin.blogg.se
Postat av: Julia

Åh Emmagumman! Förstår att det känns tungt, samma här. Reserv 41 av 100 antagna på UU:s ekonomutbildning liksom, good luck.. Jag tror du kan ha en chans som nr 8! Jag håller tummarna och tårna! Själv funderar jag rätt rejält på Lund just nu, har i princip bestämt mig för det. Fast jag egentligen ju ville stanna i Uppsala. Vi har ett omvänt problem så att säga, haha! Men jag är ganska pepp, tror det blir riktigt kul. Allt löser sig i slutändan!

2012-07-28 @ 16:09:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.