googlat 4/4

2011-04-05//00:41:48 Dagens google
jag har skapat en ny kategori, dagens google. detta är en följd av mitt överanvändande av google och wikipedia och den otroliga kunskapstörst som drabbat mig på senare dar, o i denna kategori tänker jag helt enkelt sammanfatta vad som jag idag funderat och tagit reda på svaret på. vet inte hur mycket ni uppskattar att få väldigt spridd random information lite då och då i ett av mina blogginlägg men jag tror att det kan roa mig, i alla fall i efterhand, så ni har inte så mycket att säga till om här. enjoy helt enkelt.

googlad fakta 4/4:
- Bröderna Lejonhjärta spelades in 1976.
appråpå att vi kollade på oändliga historien och den är inspelad på 80-talet. började tänka på hur crappy katla är i bröderna lejonhjärta och kände att jag behövde ta reda på när den spelades in.
- Det är 384 392 km mellan jorden och månen.
appråpå vi kollade på oändliga historien och det var 10 000 mil till södra oraklet, vilket atreju tyckte var en omöjlig sträcka. kände att jag behövde något att jämföra med, började tänka på hur långt det var till månen.

Så nu vet ni det!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.