xxx 2

2011-04-14//01:08:16 Personligt

Resan började fint med att bussen var 45 min sen. Men det var en Mercedesbuss så det kompenserades. 


Väl på bussen var vi nästan själva och det var fest.


Framme i Amsterdam klockan nio!

Mötte upp Louise som redan varit där en dag och umgåtts med mamma och syster.

På kvällen prommenerade vi bara omkring eftersom vi var rätt trötta. Hamnade i Red Light.


Med tillhörigheter att titta på

Magda var inte så förtjust över hororna men glad ändå.


Nästa dag börjades med frukost för 12,50€. Drack fyra koppar kaffe och fyra glas juice, samt ex antal croissanter och andra mackor. Summa sumarium var det värt. Emilia var iofs lite skeptisk för hon är inte så mkt för bröd och sånt, så hon gick iväg och köpte english breakfast. Det är dock en annan historia.



Sen bestämde vi oss för att åka turistbåt.

Från båten fick vi kika på alla underbara hus och njuta av solen.
Sen hoppade vi av och gick till Vondelpark.


Hängde lite där innan vi hoppade på båten igen.
Sen dog lämpligt nog min kamera. Tror jag har lite bilder dock på min andra kamera, eller så har dom andra kanske några jag kan visa även fast ni lär kunna nöja er med dessa.
Iaf så blev det restaurang på kvällen innan vi mötte upp några kompisar till Kajsa som bor i Amsterdam. Vi hängde med dom på kvällen och gick ut, och sen var det bara att åka hem till Köln på morgonen. Och det var den resan :)

Postat av: Clara

VONDELPARK!!!!!

2011-04-14 @ 12:07:13
Postat av: Clara

Ser jag för övrigt två homosexuella män på bänken i ovan nämnda park? <3

2011-04-14 @ 12:07:56
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

Ja såklart du gör, varför tror du jag tog kort för?

2011-04-14 @ 14:30:02 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.