Status

2011-08-09//16:37:00 Personligt
Jobbar. Kastar paket i olika vagnar beroende på vilket postnummer de har. Försöker föreställa mig att jag egentligen kastar paketen i huvudet på några personer som är idioter. Fyra personer för att vara exakt. Eller kanske tre. Eller okej alla fyra, men bara de mjuka paketen på den fjärde som bara är en idiot lite. Bokklubbspaketen på de andra tre. Och buntarna med Uppsalatidningen.

Postat av: Louise

Finns det fortfarande bokklubbar? Jag var med i en skittöntig tjej-bokklubb som 10-åring. Tufft.

2011-08-09 @ 21:01:49 URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

Å jadå! Tror hälften av alla eftermiddagspaket är böcker, o de flesta är från bokklubbar. Jag var lite coolare än dig, var med i Pollux såklart.

2011-08-11 @ 00:05:55 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.