Eine ganze Woche

2011-02-08//21:01:47 Personligt
Avancerar till det med en tysk rubrik, det är väl det minsta man kan göra när man läst tyska sen sjuan (eller tom sexan). Jag o Louise träffade en tysk idag i supermarket som hade läst svenska i ett år, och han pratade flytande. Hördes lite på uttalet men han pratade annars i princip fläckfritt, kändes ju allt annat än bra.
Men det jag ville säga med rubriken var att det var en hel vecka sedan jag kom hit idag, även fast det känns som jag varit här längre.
Har inte så mycket mer att säga än det, eller jo, idag hittade jag Keso i butiken o då blev jag ju glad. Och idag så hade jag min vårjacka på mig, och jag frös inte. Ikväll blir det utgång (och nej mamma jag ska inte ramla nerför någon bro.)
Klart slut.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.