helg i sann muppsalaanda

2011-07-10//23:01:02 Personligt
sju och en halv timme på VG vart det igår o så den trevliga rödhåriga som uppträdde. mycket bra lördag.
Och så Cupidosallad vid fyrisån idag, avrundat med en ridtur på söta Iza och dreggla över både han som spelar Mr Darcy (ite för hans roll är så jävla attraktiv men ändå) och Kiera Knightley (oförskämt snygg) i Pride and Prejudice. Bra söndag också.

Postat av: Juili

2011-07-14 @ 11:52:46
Postat av: Julia

Ååh vad mysigt ni verkar ha det!! Miss ya!

2011-07-14 @ 11:53:33

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.