bästa kompis

2011-07-28//00:26:05 Personligt
Läser gamla dagboksinlägg, kollar på gamla bilder o saknar älsklings-G. Nästa söndag ska jag o Iza tävla dressyr, det ska bli kul. Tävla har jag inte gjort på åtta månader och dressyr har jag inte tävlat sen min sista tävling med G, dvs för två år sen. Då var vi såhär snygga:
Återstår att se hur det kommer se ut för mig o Isse, tycker att det borde gå bra men allt kan hända i dressyr. fortsättning följer. 
(har nu suttit o kikat på massa horse fall-offs videor och skrattat högt för mig själv. hästar är ju roliga ibland. här är en fin kul samling om det inte bara är jag som roas av sånt.)

Postat av: Astrid

heh jag ska börja på ridskola igen i höst. blev genast jättepepp av det här inlägget, taaaaaaack emma! jag kommer inte alls dö en plågsam död. :'(

2011-07-31 @ 16:03:47
Postat av: Louise

Haha kommer och tänka på hästen med bara två ben på Youtube! Kul att du ska tävla, kommer att gå priiima tror jag allt!

2011-07-31 @ 19:40:13 URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Emma

asse: varsegod.

loui: haahahha ååh favoritklippet <3

2011-08-02 @ 01:36:44 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.