resultat

2011-07-14//22:51:40 Personligt
Jag är antagen på Civilingenjör i design och produktutveckling, vid Linköpings Universitet. Vi får ju se hur det blir med den men programmet verkar verkligen kul. Lite skapande och lite datorer o sånt kul. Jag kommer säkert på bättre tankar på ett år men just nu är jag nästan lite ledsen över att behöva vänta ett år på att plugga, och skulle jag bestämt nu skulle det bli den linjen.
lite ledsen är jag också över att spänningen är över, men samtidigt fortsätter det roliga eftersom jag är stört nyfiken på att få höra vad alla andra kommit in på! peeepp.
alltså vad är det för fel på mig...

Postat av: Clara

EMMAEMMAMMAMMAMAMAMAMAMAM DET HÄR ÄR INTE OKEJ! Det är inte okej att lämna sin typ bästa kompis och flyttta till ett jäkla korvland i ett halvår, komma hem i typ en kvart och sen lämna mig igen för jäkla LiU! INTE. OKEJ!!!!! OKEJ?!

2011-07-15 @ 23:05:02
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

Men nu får du väl ändå läsa ordentligt? står ju om ett år föritusan. och jag ska ju till australien föritusan, det vet du väl. skämmes clara

2011-07-15 @ 23:47:52 URL: http://theopposites.blogg.se/
Postat av: Astrid

FAN KOM HIT NER NU SNAAAAAAAAAAART. Om ett år liksom? :'( Du och jag och Munchen Hoben 2012, baby.

2011-07-16 @ 21:09:03
Postat av: Julia

Hahahahah clara, jävla korvland! Men jag håller med, nu ska du ju iväg till down under istället :( Vi överlappar varandra med våra utlandsvistelser, det suger!

2011-07-17 @ 13:34:47
Postat av: Clara

MEEEEEN GUUUUUUD DET HADE JAG GLÖMT VAR I AUSTRALIEN SKA DU MÅSTE DU DIT? ÄR DET VIKTIGT?

2011-07-17 @ 13:55:14

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.