utmattad

2011-07-14//01:11:16 Dagens google
Alltså det är tufft att jobba heltid. Känner mig helt matt, trött i alla muskler och inte minst i hjärnan. Jag var nyss tvungen att googla stavningen på tretton. Jag trodde det stavades med ett t. Så illa är det med min mentala kapacitet för tillfället. Det kom ett rött felstavningsstreck under när jag försökt mig på att skriva det, och jag kunde för allt i världen inte komma på vad jag gjort för fel. Skrev om samma sak tre gånger, treton, deletade och skrev samma sak igen, för att försäkra mig på att det inte var Word som var trött och hade fel, utan jag. Det röda strecket bestod.

Så nu vet du det till i framtiden, Emma Hagström. Tretton. Med två T.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.