Grattis!

2011-06-15//15:04:33 Personligt
Idag fyller fina Louise systemet! Skapade detta mästerverk åt henne.
Personligen så insolerar jag mig för tillfället från resten av världen, satt instängd i huset hela dagen igår och har inga större planer än så för dagen idag. Möjligen ska jag städa, jag har fortfarande inte lyckats packa upp alla mina grejer sen tyskland. Men imorgon skärper jag till mig och sen i helgen ska jag till Stockholm igen.
Besöket i Dalarna var precis som jag trodde, inte särskilt händelserikt men ändå mysigt. Var alltid där uppe på alla lov när jag var liten, men sen gammelmormor dog slutade vi med det och jag saknar det lite, det är rätt mysigt där. Men jaja nu ska jag sluta skriva meningslösa saker som ingen bryr sig om, vi höres.

Postat av: Louise

Måste säga att jag aldrig har sett något vackrare!

2011-06-16 @ 22:41:37 URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä det förstår jag, jag är otroligt stolt faktiskt.

2011-06-17 @ 00:03:48 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.