Livet

2011-03-17//15:13:44 Personligt
Sitter och käkar upp yogurtflingorna i min morgonmüsli och saknar svenskt naturgodis. Idag är det grått och dimma här i Köln, vilket är lite deprimerande då de senaste två dagarna har bjudit på sol, uteserveringar och plus 18 grader. Vi har förresten ledigt sen igår och veckan ut, ironiskt nog är det tråkigt eftersom vi inte har så mycket att göra. Eller iofs, fem tyska böcker ligger och väntar på att få läsas men jag föredrar att göra läxor i sista minuten så vi väntar med det.
Verkar dessutom som att alla svenskar ska ha besök över dessa dagar utom louise och kajsa som själva dragit härifrån, så lite hemlängtan har jag. Som tur var kommer världens bästa systrar om mindre än två veckor och hälsar på. Det ser jag fram emot.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.