Matt i kroppen o avslutningsmiddag

2011-05-27//17:26:01 Personligt
Tentan är gjord och jag tycker att jag borde skrivit godkänt. Känner mig helt slut, tror det är kombination av allt kaffe jag började dagen med samt tre timmars total koncentration och högt arbetande hjärna. Om en och en halv timme ska vi träffas för avslutningsmiddag och allt känns bara konstigt, varning för klyscha men jag fattar inte alls hur tiden kan gå så fort. Ett sorgligt avsked av fina Martina kommer det också bli inatt, usch.
För er som undrar var mitt förra inlägg tog vägen så var det bara ett utkast jag råkade publicera, det kommer om några dagar i förbättrad version (Louise du får posta om din kommentar då för jag gillade den, det var en bra idé.) Puss o hej bloggen


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.