Grattis Alva 21!

2012-04-22//20:37:16 Personligt
Woho min bästaste vän fyllde år i fredags och jag uppmärksammade visst inte det i min blogg vilket var lite taskigt. Så nu gör jag det. Grattis bästa Alva! Stackarn ligger tyvärr hemma med körtelfeber vilket inte är helt okej så jag hoppas du kryar på dig! <3

Jag har varit i Lindesberg över helgen! Mysigt och trevligt med Ebba o Emilia. Vi har kollat på världens bästa film, the Castle, en australiensisk komedi som är jättemysig och helt brilliant. Här kan ni se första 7 minuterna på youtube och inse hur fantastisk den är. Så ladda ner den!!!!!!!!! Eller jag menar såklart, gå och hyr den! Ni kommer inte ångra er.


Postat av: Alva

Tack typ fem år för sent men Emma, VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT FÖR MIG ATT DU BÖRJAT BLOGGA HÄR IGEN!!!!!!!!

2012-05-21 @ 20:15:33

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.