Grattis Clara 21

2012-04-08//14:44:41 Personligt
Gårdagen firade vi min rödhåriga vän som nyligen blev utnämnd 12e hetaste Uppsalaprofilen under 30 av UNT city. Cool tjej. Blev inget vin för mig då jag prioriterade bil istället men icke desto mindre god mat, fina människor och massa skratt. Tack för det middagsvärden Kristin och alla andra såklart!

Lyssnar på First Aid Kit igen förresten och ååååååååh jag vill lägga ut 100 inlägg på raken om hur bra dom är!!! jag kan inte komma över den här förälskelsen alltså.

Postat av: Julia

Men är inte clark i Nice?

2012-04-10 @ 00:39:10
Postat av: Anonym

Hon var hemma några dagar över påsk :)

2012-04-10 @ 13:23:58

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.