London

2012-04-12//21:46:32 Personligt

Lite bilder från förra helgen när jag o familjen hälsade på fina syster Sara i London där det, till skillnad från här, var vår. Strosade mest runt i solen och spanade in de olika stadsdelarna, och sen gick vi lite i affärer såklart även om jag inte shoppade något speciellt. Mysigt! Och en annan bra grej är att Sara kommer hem över Valborg så då får jag se henne igen! Festligt kommer det bli.

Postat av: Ville Niskanen

Ohhh vill också till London!

2012-05-10 @ 10:05:43 URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.