Martina, Emilia och böcker

2012-04-11//19:19:43 Personligt
Emilia och vår goda sallad igår. Det var middag och filmmys i Martinas morbrors övernattningslägenhet, dvs en femma på östermalm. Martina som vanligtvis håller till i Köln har jag inte sett sen Maj förra året så det var såklart hur kul som helst att träffa henne. Och Emilia får jag ju såklart aldrig nog av heller. Kvällen slutade med att jag och Martina satt och stirrade, stumma av fascination och något äcklade, framför dokumentären "Supersvärmar" på P1, haha.

Ovanligt nog har jag inte känt något sug alls efter att shoppa kläder på senaste, och jag känner mig också helt ointresserad av alla modebloggar jag följer på Bloglovin. Jag vill bara att det ska bli varmt så jag får sätta på mig shorts och linne igen, så himla mycket enklare. Däremot sprang jag på hemvägen in på LundeQ istället och köpte två böcker, något som intresserar mig mycket mer än kläder för tillfället! Under resan plundrade jag igenom ett antal böcker och efter det så fick jag någon inre bild av hur jag vill fylla upp min bokhylla med massa bra och smarta mästerverk som jag sedan kan stå och titta på, haha. Vi får se hur länge den drömmen finns kvar men iaf blev det köp i form av Kafka on the Shore av Haruki Murakami och sen kunde jag inte låta bli att köpa Filip och Fredriks bok som var på rea. Om någon har läst något annat bra får ni gärna tipsa! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.