Rådjur

2012-05-08//21:00:37 Personligt
Det står alltid massa rådjur i hagarna när jag är och rider Iza, tror jag såg tre rådjur idag, två harar samt en stor rovfågel. Därför har jag bestämt att jag ska ta med kameran och försöka få en bra bild, för ibland står dom riktigt nära. Tyvärr inte idag dock.
Jag är hard working girl för tillfället, händer inte så mycket kul och jag längtar redan till nästa helg. Ska brevbära imorgon och jag får tydligen börja i princip när jag vill så det var ju snällt även om det ger lite beslutsångest haha. Nu ska jag kika på Desperate Housewifes iaf!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.